Subject: Fwd: Pärnu mnt 137, vaimse tervise keskus
From: Diana Käbi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 14:02:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meil on seoses vaimse tervise keskuse projekteerimisega esinenud mõned 
küsimused (välja toodud kirjas allpool). Lugedes Ney-Lii (TLPA) poolt 
viidatud määrust saan ma aru, et tegelikult ei ole otseseid nõudeid 
õhuvahetusele, helipidavusele sellistel asutustel esitatud - põhiline on 
see, et oleks patsiendil mugav?

Tervitan
Diana Käbi
5860 7072

Begin forwarded message:

From: Ney-Lii Soomets <[email-masked]>
Date: 29. January 2025 at 18:21:12 GMT+7
To: Diana Käbi <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu mnt 137, vaimse tervise keskus

Tere

Palun pöörduge terviseameti poole ning tutvuge määrusega: Füsioteraapia, 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128092023022?leiaKehtiv>  logopeedilise 
ravi ja psühholoogilise ravi iseseisev osutamine–Riigi Teataja

Heade soovidega

Ney-Lii Soomets

ehitusosakond

kasutuslubade talitus

640 4470

From: Diana Käbi <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 12:11 PM
To: Ney-Lii Soomets <[email-masked]>
Subject: Re: Pärnu mnt 137, vaimse tervise keskus

Tere

3. korruse ühele äripindadest kavandatakse siis vaimse tervise keskust. 
Edastan projekteerijate küsimused:

1.	Kas saame kabinetides arvestada standardist tuleneva tavakontori 
õhuvahetuse normiga 1,5 l/s*m2? Kuna antud iseloomu ja funktsionaalsusega 
asutuses on kabineti kasutus samaväärne nagu tavakontori puhul, siis ei näe 
põhjust kasutamaks standardis toodud arstikabineti õhuvahetuse normi 2 
l/s*m2, kus arvestatakse erinevate viiruste leviku ohuga. Kas eelnevalt 
kirjeldatud lähenemine on õige ning võime arvestada tavakontori õhuvahetuse 
normiga?
2.	Kas inva WCs peab olema trapp ja bideedušš või ei? Kuna ol.olevasse 
hoonesse on trapi tegemine keeruline ning kulukas, siis kas on võimalik 
lahendada ka ilma selleta? Lisaks on hoonel endal 1. korruse üldalal samuti 
inva wc olemas, see on ka ametniku heakskiidu juba saanud;
3.	Kas on olemas numbrilised nõuded/näitajad ruumide helipidavuse ja leviku 
kohta kõrval olevatesse ruumidesse?

Tervitan

Diana Käbi

On 22. Jan 2025, at 19:37, Ney-Lii Soomets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Kuna siit kirjast ei selgu, millised on need küsimused, millele Te vastuseid 
otsite, siis on raske hinnata kas ma olen õige isik kelle poole pöörduda.

Võite mulle algatuseks küsimusi esitada ja kui selgub, et tegemist ei ole 
minu valdkonda kuuluvate küsimustega, siis püüan leida teile kontakti, kelle 
poole pöörduda.

Heade soovidega

Ney-Lii Soomets

ehitusosakond

kasutuslubade talitus

640 4470

From: Diana Käbi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 17, 2025 11:36 AM
To: Ney-Lii Soomets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pärnu mnt 137, vaimse tervise keskus

Tere, Ney-Lii

Pärnu mnt 137 on osad büroopinnad veel välja ehitamata ja ilma kasutusloata. 
Nüüd on ühele tekkinud potentsiaalne rentnik – vaimse tervise keskus. Hetkel 
on projekteerimise faas ning tekkinud hulk küsimusi nõuete kohta, kindlasti 
tekib neid tulevikus veel.

Meie eesmärk on saada lõpuks antud pinnale kasutusluba ning et keskus lõpuks 
vastaks esitatud ehituslikele nõuetele. Mõlemad on ka nende tegevusloa 
eelduseks. Kas teie olete inimene, kelle poole võime oma küsimustega 
pöörduda? Või kui mitte, siis ehk oskate suunata mind õige inimeseni.

 Lugupidamisega

Diana Käbi

Tööjuht

Nordecon AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

5860 7072

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.nordecon.com/> www.nordecon.com

 <http://www.nordecon.com/>